20.11.2024 ж.күні Қарағанды жоғары гуманитарлық колледжі “Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту” бөлімінің Д-23 тобының ұйымдастыруымен "Балбөбек" бөбекжайында “CASE TECHNOLOGY мәселелер мен жағдайларды шешу әдісі ретінде”тақырыбында тәжірибелік бағыттында семинар өтті. Негізгі мақсат мектепке дейінгі білім берудегі факторларды, себептер мен салдарларды анықтау үшін, сондай-ақ тиімді стратегиялар мен шешімдерді әзірлеу үшін нақты мысалдарды (кейстерді) зерделеу болып табылады. «Нейрография» сияқты тәсілін тиімді қолдану. Семинар барысында:
1. Жасанды интеллект (ИИ): ИИ деректерді енгізу негізінде бейнелерді жасай отырып, нейрография процесін автоматтандыру үшін пайдаланылуы мүмкін.
2. Графикалық бағдарламалар: Пайдаланушыларға визуализация технологиясының көмегімен нейрографиялық бейнелерді жасауға мүмкіндік беретін бағдарламалар бар.
3. Ғылыми зерттеулер: Нейрография деректерді және зерттеу нәтижелерін визуализациялау үшін пайдаланылуы мүмкін, бұл деректерді талдауға және түсіндіруге көмектеседі.
Нейрография - бұл педагогтың психологиялық денсаулығын нығайту және өзін-өзі реттеу үшін эмоционалдық шиеленісті азайту. Педагогтар мен студенттер тәжірибеде осы тәсілді нейрографиялық жіптердің көмегімен қолданды. Эмоциялық жағдаймен танысып, педагогикалық жағдаяттан шығудың жолын таптық. Рефлексия барысында педагогтар қабылдау және жалпы семинар туралы өз пікірлерін оң эмоциялармен білдірді. Д-23 тобының студенттері балабақша ұжымына алғашқы практикадан өту барысында қолайлы жағдай жасағаны үшін алғыстарын білдірді. Семинарға колледж директорының практика жөніндегі орынбасары Л.Г. Шевченко қатысты. Практика жетекшісі: Есмаханова М.В.